SCM music player

31. července 2016

Bradavický tag


Na blogu Svet kníh jsem opět objevila docela zajímavý tag, tentokrát s tématikou Harryho Pottera. Jako snad každý člověk, který to četl, tuhle čarovnou knižní sérii zbožňuju celým svým srdcem a nikdy nebudu žádné knihy takto milovat, tím jsem si jistá. Jako každý správný fanoušek jsem si samozřejmě nespočetněkrát představovala, jaké by to bylo, kdyby se za oknem v den mých jedenáctých narozenin objevila sova s dopisem, psaným zeleným inkoustem, a já bych nastoupila do světoznámé školy čar a kouzel v Bradavicích. A přesně o tom je následující tag. 


1. Do které koleje bys patřil/a?
První otázka a už tak těžká na odpověď. Svým způsobem by mi nevadila žádná kolej. Každá má něco, čeho je dobré si u lidí cenit, a to, že některé koleje jsou mnohdy neprávem označovány jako horší nebo lepší, mi připadá jako holý nesmysl. A jelikož si myslím, že rozřazování nemá vůbec co dělat s povahou jako spíš s tím, čeho si člověk v životě váží nejvíce, poslala bych se do Mrzimoru. Mezi jeho přednosti patří loajalita, přátelskost a ochota pomoci za všech okolností, což jsou vlastnosti podle mě velmi důležité. I když by ze mě asi nikdy nebyl takový ten typický roztomilý Mrzimorák, jemuž nikdy nezmizí úsměv z tváře, tato kolej je zkrátka můj favorit.

2. Kdyby ti Moudrý klobouk navrhl místo v jiné koleji, kterou jsi předtím nebral/a v úvahu, řídil/a by ses jeho radou, nebo by sis vybrala kolej podle sebe?
Jestli se ty otázky budou dál takhle ztěžovat, brzo mi exploduje hlava. 
Kdyby mi dal pádné argumenty, tak bych jeho radu pravděpodobně poslechla, ale občas mívám takové sebedestruktivní tvrdohlavé nálady, kdy si nenechám poradit, ať mě přesvědčujete, jak chcete. 

3. Jaké zvíře by sis s sebou vzal/a do školy?
Nejspíš kočku, ale sovy jsou v podstatě takové kočky s křídlama, tak nevím.

harry potter, hogwarts, and hufflepuff image
Zdroj
4. Jaké jádro by měla tvá hůlka?
Nejlíp mi zní ocasní žíně z jednorožce, fénixovo ocasní pero taky není špatné, ale mít v hůlce blánu z dračího srdce je docela kruté, ne?

5. Byl/a bys členem famfrpálového týmu?
Jakožto hotový sportovní antitalent si tím nejsem tak jistá. Samotného letu na koštěti bych se nejspíš tolik nebála, větší starost by mi spíš dělaly potlouky, které mi můžou klidně zlomit ruku, když se člověk dobře trefí.
No, minimálně bych aspoň fandila jako šílená.

6. Pojedeš přes prázdniny domů?
Přes letní to jinak nejde, ale několik Vánoc bych v Bradavicích strávila moc ráda. Všichni si přece pamatujeme tu úžasnou atmošku, dvanáct obrovitých jedlí ve Velké síni, brnění, zpívající koledy a ty hostiny...

7. Stal/a by ses součástí nějaké organizace?
Tak úplně nevím, co je tím myšleno.


8. Našel/la by sis kamarády i z ostatních kolejí?
Asi bych měla problém najít si kamarády jako takové, ale pokud by v ostatních kolejích nebyli nějací vymatlanci, asi bych se s nimi postupem času spřátelila. 


harry potter image
Přidat popisek
9. Co si s sebou do Bradavic zabalíš?
Elektronika tam nefunguje, celou svoji knihovnu do kufru nenacpu, tak asi několik věcí mě nejdražších...bylo by divné tahat do Bradavic svoje výtisky Harryho Pottera? 

10. Zvážil/a bys studium na jiné kouzelnické škole? 
V Krásnohůlkách ani Kruvalu bych se asi učit nechtěla, ale když teď JKR zveřejnila existenci tolika nových kouzelnických škol, tak by to možná nebyl nejhorší nápad. Třeba taková americká Ilvermorny nebo japonská Mahoutokoro zní docela lákavě. Každopádně Bradavice u mě stále vedou.

11. Mohl/a bys být prefektem?
Musím říct, že jsem docela vzorňák a šprt, takže kdyby se to stalo, moc by mě to nepřekvapilo. I když řvát po děckách a trpět skupinky zmatených prváků mi nezní jako ideální způsob trávení času.

12. Byl/a bys raději z mudlovské rodiny, čistokrevný/á nebo půl na půl?
Mám pocit, že by na tom až tolik nezáleželo, klidně bych si svoji rodinu ponechala, přestože kouzelníci to musí mít o dost zajímavější. Ale když v tom žijete celý život, tak to potom asi ztratí kouzlo. Proto bych si asi studium užila nejvíc, kdyby pro mě bylo všechno dočista nové a mohla bych objevovat nové věci.

13. Které obchody bys navštívil/a v Prasinkách?
Všechny! Prolezla bych všechno od pošty přes Taškáře až po Medový ráj a zakončila máslovým ležákem U Tří košťat.
harry potter image
Zdroj
14. Podporoval/a bys famfrpálový tým své koleje?
Přestože nejsem zrovna sportovní fanda, svůj kolejní tým bych určitě podporovala, co by to jen šlo. 

15. Dostával/a bys hodně dopisů z domova? 
Rodiče by se jistě těžko vyrovnávali s tím, že se mi do Bradavic nedovolají, takže bych sovu očekávala tak jednou týdně. 

16. Jaká část hradu by byla tvá nejoblíbenější?
Komnata nejvyšší potřeby, protože by se změnila přesně na to, co v danou chvíli potřebuju. Taky bych asi s těžkým srdcem opouštěla knihovnu a málem bych zapomněla na kuchyň, kterou bych jako Mrzimor měla docela blízko. 

17. Byl/a bys fanouškem kouzelnické hudby?
Nevím, jak bych v Bradavicích poslouchala hudbu mudlovskou, protože tam žádné elektronické věcičky nefungují, tak bych asi časem přesedlala na kouzelnické kapely, pokud by to nebyly nějaké splácaniny. 

18. Prozkoumal/a bys hrad i přesto, že by ses tím dostal/a do průšvihu?
Místo nočních procházek bych ho asi zkoumala třeba o polední pauze (jestli tam něco takového ovšem mají), ale kdyby se mi do rukou dostal takový klenot jako neviditelný plášť, asi bych neodolala a trochu bych si nočního pohledu na Bradavice užila.


hogwarts, harry potter, and hufflepuff image
Zdroj

19. Jak často bys navštěvoval/a knihovnu?
Protože s Wikipedií bych tam nejspíš moc nepochodila, tak bych tam už jen kvůli učení málem bydlela. A když k tomu přidáme neovladatelnou potřebu přečíst všechny ty v kůži obalené kouzelnické bichle, chudák madam Pinceová by mě musela vyhazovat. 

20. Kdybys byl/a z čistokrevné rodiny, zajímala by tě mudlovská literatura?
Já, nadšený čtenář čehokoliv, bych určitě pár knih ze zvědavosti vyzkoušela, ale mám pocit, že bych většinu času jen nadávala na postavy, proč sakra nepoužijí hůlku. 

21. Dal/a by sis radši máslový ležák nebo ohnivou whiskey? 
Zkusila bych oboje, přestože mi název ohnivá whiskey zní docela nebezpečně. Je to pálivější než normální whiskey? Jsou v tom chilli papričky? Budu chrlit oheň, jestli toho vypiju moc? 

22. Jakou kouzelnickou sladkost bys nejraději vyzkoušel/a?
Všechno kromě Bertíkových fazolek, s jejichž mudlovskou napodobeninou mám velice špatné zkušenosti. 


hogwarts, harry potter, and hufflepuff image
Zdroj
23. Sbíral/a bys kartičky z čokoládových žabek?
Ze začátku asi jo, ale časem by se mi to určitě začalo všude hromadit a při nejbližším úklidu bych to vyvalila někam do koše. Tak skončila většina mých sbírek.

24. Který famfrpálový tým bys podporoval/a kromě svého kolejního mužstva?
Profesionálnímu sportu příliš nefandím, ale občas bych si zašla pokřičet na nějaký zápas, jen tak kvůli atmosféře. 

25. Jakou podobu by měl tvůj bubák?
Buď by to byl nějaký obří cvrček (smějete se mi? viděli jste někdy cvrčka?) nebo, stejně jako v případě Molly Weasleyové, mrtvoly lidí, na kterých mi záleží. 

26. Viděl/a bys testrály?
Naštěstí zatím ne. 

27. Zvažoval/a bys po skončení studia kariéru bradavického profesora?
Já nejsem zrovna ten typ, který by vycházel dobře s dětma a udržení jakékoli autority je u mě zhola nemožné. To bych raději dělala spolu s domácími skřítky uklízečku. 

28. Jakou podobu by měl tvůj patron? 
Líbí se mi představa, že by můj patron byl kůň. Připadá mi jako takové silné zvíře, kterého se hodně lidí bojí, i když se ve většině případů ten kůň bojí víc jich. Koně jsou prostě takoví velcí slaďouší, kteří vás můžou poslat doživotně na vozík, kdyby se jim chtělo. Na mozkomory to pravé ořechové. 
Edit: Po úspěšném absolvování testu na Pottermore je mým patronem skutečně bílý hřebec!

Velmi se omlouvám za ten spam mrzimorských estetických obrázků, ale já mám pro ně strašnou slabost a prostě jsem je sem z náhlého popudu naházela. Pro tento tag nominuji kohokoli, kdo má čas a chuť si jej na svém blogu vyplnit.

Do které bradavické koleje vás zařadil Pottermore? Jste s ní spokojení nebo jste si raději vybrali kolej podle sebe? 


Žádné komentáře: