SCM music player

23. června 2015

Summer reading list


Abych nepřidávala stále jenom recenze, rozhodla jsem se spracovat svůj čtecí plán na léto. Budu ho průběžně během prázdnin aktualizovat, přidávat odkazy na recenze jednotlivých knih a tak dále a tak dále.




Rainbow Rowellová - Fangirl



Tak na tuhle knihu jsem si brousila zuby ještě dříve než byla vůbec přeložená. Hrozně moc se těším, až ji začnu číst, ale trochu se bojím, abych pak nebyla zklamaná. Možná ji v blízké době dostanu od kamarádky. Dávat opisovat úkoly se vyplatí! :D

Přečteno: ×
Recenze: ×

Oscar Wilde - Obraz Doriana Graye



Obraz Doriana Graye je sice klasická literatura, to mě však od jejího přečtení neodradí ani v nejmenším. Slyšela jsem na ni spoustu chvály i od lidí, kteří takový typ knížek ani moc nečtou. Podle anotace to vypadá fakt zajímavě.

Přečteno: ano
Recenze: nejspíš nebude

Lois Lowryová - Dárce



Doporučila mi ji jedna moje knihomolská kamarádka z Polska. Většinou se nám líbí podobné knihy, takže si Dárce rozhodně co nejdřív seženu.

Přečteno: ×
Recenze: ×

Guy Adams - Sherlock: Archiv případů


Jedná se v podstatě o takový průvodce prvními dvěma sériemi seriálu Sherlock od BBC. Jelikož tento seriál absolutně zbožňuju, tak tuhle knížku se sexy ksichtíkem Benedicta Cumberbatche na obálce prostě musím mít. 
Samozřejmě se chystám číst i klasického Sherlocka Holmese, ale všechny ty knihy a povídky tady vypisovat nehodlám.

Přečteno: ano
Recenze: pracuju na tom

Stephen King - To



Vlastně budu přes léto přelouskávat jakoukoliv kingovku, která se mi dostane do spárů, mým hlavním cílem je ale To. Opět jsem ji objevila na základě doporučení. Sice ta kámoška to ani nečetla, když se však zmínila o klaunovi unášejícím a následně požírajícím malé děti, měla jsem jasno.

Přečteno: ×
Recenze: ×

Ursula Poznanski - Saeculum


Saeculum jsem poprvé spatřila v knihkupectví a můj zrak upoutala hlavně zajímavá obálka. Anotace taky nezněla špatně, četla jsem také pár pozitivních recenzí. Navíc jsem od Ursuly Poznanski četla Erebos, ze kterého jsem byla unešená.

Přečteno: ×
Recenze: ×


Tommy Donbavand - Doctor Who: Závoj smutku


Protože seriál Doctor Who se během půl roku stal mou srdcovkou, tahle kniha v mé databázi přečtených knih nesmí chybět. Tak nějak nevím, co mám od ní očekávat. No nechám se překvapit.
Měla jsem v plánu se do Závoje smutku pustit už někdy na jaře, bohužel osobě, která ho má vypůjčený v knihovně přede mnou, jde čtení jako psovi pastva. Vážně, jestli to do konce léta nevrátí, vloupu se k němu/ní do baráku a tu knížku seberu, ať to stojí, co to stojí.

Přečteno: ×
Recenze: ×



John Boyne - Chlapec v pruhovaném pyžamu


Díky Zlodějce knih mě v poslední začala docela zajímat literatura s tématikou Druhé světové války. O Chlapci v pruhovaném pyžamu moc pěkně mluvila adminka z jedné facebookové stránky, kterou spravuju. Zatím jsem na ni nikde nenarazila, tak snad se na mě usměje štěstí.

Přečteno: ×
Recenze: ×



Soman Chainani - Škola dobra a zla


I když je Škola dobra a zla podle všeho kniha pro mladší kategorii čtenářů, četla jsem na ni spoustu pozitivních ohlasů i mezi starším knihomolstvem. Obálka vypadá pěkně, nápad zajímavý. Stačí jen říct: Hurá do knihovny!

Přečteno: ano
Recenze: tady



Sara B. Elfgrenová a Mats Strandberg - Kruh


U téhle knihy si už nevzpomínám, proč si ji chci vlastně přečíst. Uvědomila jsem si, že ani nevím o čem je. Prostě ji chci. Tečka.

Přečteno: ×
Recenze: ×



Keri Smithová - Destrukční deník


 Destrukčák už mi delší dobu leží sám samotinký v poličce a stále jsem se neodhodlala ho nějak poničit. To se ale brzy změní! Po vzoru jednoho blogu vám sem budu postupně přidávat fotky jednotlivých splněných úkolů, případně nějaké to videjko.

Přečteno: ×
Recenze: ×

Holly Blacková, Cassandra Clareová - Magisterium: Železná zkouška


Magisterium si vysloužilo můj zájem svou absolutně dokonalou obálkou. Nic není lepšího než kreslené obálky. Údajně se to až podezřele podobá Harrymu Potterovi, ale snad to není až tolik poznat.

Přečteno: ×
Recenze: ×

Sally Greenová - Half Bad: Napůl zlý



Na tuto červeno-černou knížečku jsem četla hromady pozitivních recenzí a ohlasů. I anotace vypadá dost zajímavě. Tudíž je jasné, že se mi musí co nejdřív dostat do rukou.

Přečteno: ano
Recenze: tuhle

E. Lockhartová - Ostrov lhářů

Tak na Ostrov lhářů jsem neskutečně zvědavá, protože skoro všichni recenzátoři (recenzenti, recenzníci, recenzovatelé...no prostě ti co hodnotí knihy :D). Si ji hrozně pochvalují, jak hrozně to má chytrý konec, jak byli překvapení, bla bla bla...A já miluju chytré konce!

Přečteno: ×
Recenze: ×

Jonas Johanson - Analfabetka, která uměla počítat



Už podle názvu, to zní strašně zajímavě. Analfabetka, která uměla počítat...hm...nějak nevím, co od této knihy očekávat. Zaujala mě a já ji potřebuju.

Přečteno: ×
Recenze: ×

Jonas Johanson - Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel



Stoletý stařík je od stejného autora jako Analfabetka, jak jste si mohli všimnout. Opět velmi zajímavý název, anotace také slibuje mnoho. Uvidíme.

Přečteno: ×
Recenze: ×

To by mělo být z mojí prozatímní plánované pestré letní četby všechno. Doufám, že to všecko stihnu přečíst (teda spíš sehnat). Přeji pěkný zbytek dne/týdne/prázdin/roku/života.

Fotky obálek jsem sprostě kradla ze webových stránek Knih Dobrovský.


Žádné komentáře: