SCM music player

7. října 2015

Dárešky k naroženinám

Zdroj

Ano, přesně takhle se tvářím, když vlezu do knihkupectví a mám po ruce nějaké peníze. Což se bohužel moc často nestává. Ale jelikož jsem nedávno dosáhla věku, kdy mě už můžou strčit do opravdového nefalšovaného vězení (!!!), nějaké nové přírůstky se v mé knihovničce objevily.





Hle, tady jsou. Já vím, není toho moc, ale vzhledem k malému počtu mých přátel a mamce, která by mi raději koupila pořádnou podzimní bundu, to je víc než dost. 


Pusheen je taková kniha nekniha. Najdeme v ní spíše spousty obrázků a vtipů se zabijácky roztomilou internetovou micinou než spoustu textu. Jako dárek mi to připadá ideální dokonce i pro nečtenáře, protože tlusté kočky milují všichni. 
Já si ji hodlám pořádně prolistovat, až o nějakém dlouhém zimním večeru a možná napíšu minirecenzi nebo tak něco.


Tahle manga sice není úplně můj šálek kávy, přesto mě docela příjemně potěšilo, když jsem ji od jedné z mých kamarádek dostala. Ty akční věci se mi špatně čtou, nevyznám se ve všech těch čárách,  a tak podobně. Z anime si část, která je popsána v manze pamatuju, takže mi nedělalo problém navázat na předchozí děj. I když je pravda, že bych byla o malinko víc nadšená z dílů se Zabuzou a Hakuem. No, budu ráda, že si na mě aspoň někdo vzpomněl.


Na Analfabetku si už brousím drápky hrozně dlouhou dobu, dokonce jsem ji měla i ve svém Summer reading listu. Hrozně ráda si seznamy vytvářím, s jejich plněním je to už horší, takže jsem příležitost si tuto knihu přečíst v létě promarnila. Ale jelikož mamka nasbírala nějaké slevové kupóny do Dobrovského, nechala se přemluvit k její koupi. Teď se mi Analfabetka pěkně vyjímá mezi ostatními knížkami v poličce a já se nemůžu dočkat, až po ní sáhnu. 


Poslední z mých narozeninových dárečků jsem si darovala sama. Jedna z výhod ISIC karty je totiž desetiprocentní sleva asi do čtyř knihkupectví. No nekupte to (česká povaha se nezapře...). 
Noční cirkus jsem přečetla už asi rok zpátky a strašně jsem se do něj zamilovala. Není proto pochyb, že ji vlastnit prostě musím, musím a musím.

Jaké knížky jste si v září koupili vy? :) 


Žádné komentáře: