SCM music player

23. března 2016

100 otázek, na které se nikdo neptá TAG


Zase mě napadlo rozvířit mé blogové stojaté vody nějakým zajímavým tagem. Na tento jsem narazila na blogu Svet kníh a dal mi opravdu zabrat, tak to koukejte ocenit. Nebude to až tak knižní záležitost, spíš se dozvíte pár naprosto neužitečných informací o osobě, která vlastní tuhle internetovou oázu klidu a divných keců. Hezky se bavte! Nebo bych spíš měla popřát dobrou noc...


 Spíš s otevřenými nebo se zavřenými dveřmi?
Nemůžu být v pokoji ani vzhůru s otevřenými dveřmi. To je bohužel fakt, který rodiče odmítají pochopit.

Bereš si domů šampóny a kondicionéry z hotelu?
Ne, ale občas si na snídani potají šoupnu do kapsy pár těch malinkých džemů. No jo, česká povaha se nezapře.


Spíš se zataženými závěsy nebo žaluziemi?
Podle toho, jestli se mi momentálně chce je zatahovat. Což většinou nechce.

Ukradla jsi někdy dopravní značku?
Jó já totiž běžně kradu dopravní značky, ještě mi doma chybí Slepá ulice, nevíte o nějaké, kterou nikdo nebude postrádat? (irony allert)

Používáš post-it nálepky?
Zrovna jsem si je koupila a použila na projekt do občanky, takže to teď vypadá pěkně sofistikovaně, i když je to totální snůška blbin.

pencil image
Zdroj


Vystřihuješ si kupóny, aniž bys je použila?
Jenom na knihy. A ty většinou použiju. Takže vlastně ne.

Bylo by ti milejší, kdyby tě napadl medvěd nebo roj včel?
Se včelami jsem už párkrát tu čest měla a mám toho tak akorát dost, tak proč pro změnu nezkusit něco jiného?

Máš pihy?
Jenom na dolní polovině obličeje, kde se ještě kryjí s červenými fleky na tvářích, což kontrastuje s mým čelem, které je zase dočista bílé. Řeknu to tak, Miss ČR bych asi nevyhrála

Usmíváš se vždycky na fotkách?
Snažím se. Sice marně, ale i to se cení.

Co tě nejvíc u lidí rozčiluje?
*vytáhne Powerpointovou prezentaci o velikosti 15 GB* *odkašle si* Bude to trochu delší seznam...

Počítáš někdy kroky při chůzi?
Ehm...ne.

Už jsi někdy stanovala?
Skoro každé léto jezdíme s rodiči do Maďarska k jezeru Balaton.

autumn, balaton, and place image
Zdroj
Kdy jsi naposledy stanovala?
Viz předchozí otázka.

Tancuješ někdy i bez hudby?
Ne, ale když jsem doma sama, pořádám pěvecké koncerty pro svoji kočku. Občas to ubohé zvíře lituji.

Koušeš tužky?
Jen při přemýšlení. Takže moc ne.

S kolika lidmi jsi strávila tento týden?
Hele, zas takový asociál nejsem, abych to dokázala jen tak z fleku spočítat. Ale dejte mi dva roky a možná se vlezu i do desítky.

Jak velkou máš postel?
Vlezu se do ní, to je hlavní.

Jaká je tvá písnička týdne?
Ani ne tak týdne, jako spíš života. 


Vadí ti, když kluci nosí růžovou?
Pokud jim to sluší, ať si chodí, v čem chtějí. Ale přiznávám, fanouškem růžové zrovna nejsem, navíc ji mám hluboce zakořeněnou jako barvu tupých holek a toho se člověk jen tak lusknutím prstů nezbaví. I když by to bylo fajn.

Díváš se na kreslené filmy?
Ano a jsem na to hrdá! 

Jaký je tvůj nejoblíbenější film?
To se často mění. Teď třeba žeru Howl's Moving Castle od Miyazakiho. Ta scéna na schodech do královského paláce mi často připomíná mě samotnou, když se v pondělí ráno snažím vyšplhat do třídy.

Kde bys zahrabala poklad, kdybys nějaký měla?
Co zahrabala! Knihy bych si za to koupila, na pravnoučata kašlu.

Co piješ k večeři?
Většinou vodu nebo džusy.

Do čeho si namáčíš kuřecí nugety?
Do sladkokyselé omáčky samozřejmě. Ono se to dá jíst s něčím jiným?

Tvoje oblíbené jídlo?
To, co se dá jíst.


Na které filmy můžeš koukat pořád a stále se ti líbí?
Harry Potter. 

Koho jsi naposledy políbila?
Ve snu, který se mi nedávno zdál, mi dala pusu Natasha Negovanlis za to, že jsem jí pomohla s něčím, na co si za boha nemůžu vzpomenout. Byly v tom zahrnuté nějaké krabice...asi?

natasha negovanlis image
To jsem nedopadla špatně, no ne? :D
Zdroj

Byla jsi skautka?
Ne.

Nechala by ses vyfotit nahá do časopisu?
To by asi zahrnovalo vážná zraková poškození každého, kdo by to četl, takže asi ne.

Kdy jsi naposledy napsala dopis na papír?
Tento týden jsem posílala pohled do Ruska přes Postcrossing (o kterém mimochodem chystám článek).

Umíš u auta vyměnit olej?
Já jsem ráda, že vím, kde to má předek a kde zadek. Navíc neumím řídit. A ani to nemám umět, jelikož osmnáct mi ještě není.

Už jsi někdy dostala pokutu za rychlou jízdu?
Jak jsem říkala, řídičák nemám. Díkybohu.


Už ti někdy při jízdě autem došly pohonné hmoty?
Pamatujete? Žádný řidičák!

Jaký je tvůj oblíbený sendvič?
S avokádovo-vajíčkovou pomazánkou. Nevěřili byste, jak výborné to je.

Co je nejlepší jídlo k snídani?
Švédské placičky z IKEA, rozmražené v topinkovači, s rozpuštěným máslíčkem...

Kdy běžně chodíš spát?
Okolo půlnoci. Někdy dříve, někdy celou noc čtu nebo poslouchám irskou folklorní hudbu... Divná? Já? Proč?

Jsi líná?
Podle toho v čem. Projekt do školy v termínu dodám, ale donutit mě udělat sedy-lehy je hotové umění.

Za co ses jako dítě převlékala na karneval?
Vzpomínám si, že jsem jednou měla půjčený fantastický kostým Sněhurky od Disneyho a fakt mi to slušelo.

Jaké je tvé znamení v čínském horoskopu?
Drak. 
dragon image
Zdroj
Kolik jazyků umíš?
Samozřejmě češtinu, angličtinu, ve škole se mimo jiné učím španělštinu a mimo školu zase chodím na japonštinu. Až bude čas, vytáhnu tu hromadu učebnic němčiny, které jsem doma vyhrabala a dám se na dráhu samouka. Strašně mě totiž baví říkat v běžné konverzaci nein, ja a dankeshön a myslím si, že by nebylo na škodu umět toho trochu víc.

Odebíráš nějaké časopisy?
Ne.

Máš radši lego nebo pexeso?
Lego rules!

Jsi tvrdohlavá?
Zpočátku jo, ale když to někdo umí a přidává pádné argumenty, tak mě vždycky zpracuje. Moje image silné a nezávislé ženy se rozpadá...


Kdo je lepší - Lucie Bílá nebo Gabriela Gunčíková?
Jelikož Superstar opovrhuji a Lucie Bílá by se spíš měla jmenovat Lucie Temná-čarodějnice-z-pohádky, tak ani jedna.

Dívala ses někdy na mýdlovou operu?
Jaký skvělý překlad z anglického soap opera! *ironický potlesk*
Když mi bylo tak pět, koukala jsem se z babičkou na jednu španělskou telenovelu s názvem Vždy tě budu milovat. Doteď si pamatuju, že moje oblíbená postava byla jakási Gilda a že to byla pěkná svině. :D

Máš strach z výšek?
Poté, co jsem minulé léto úspěšně zvládla let letadlem, už ne.

Zpíváš si v autě?
Ne, nezpívám. Se spaním, to je jiná věc.

Zpíváš si ve sprše?
Spíše ne. Moje soukromé sama-doma koncerty jsou lepší, máme v domě skvělou akustiku.

Tancuješ v autě?
Já v autě dělám všechno možné, ale mám pocit, že na tanec tam zrovna moc místa není.

Už jsi někdy použila střelnou zbraň?
Myslíte můj pověstný vražedný pohled? Ten ano, a velmi často.

Kdy sis naposledy nechala dělat portrét od fotografa?
Na začátku roku jsem se fotila do občanky.

Zdají se ti muzikály kýčovité?
Třeba Edith a Marlene se mi líbil.

Jsou pro tebe Vánoce stres?
Ani ne, já dárky nakupuju a balím ráda. Je to pro mě docela odpočinková záležitost.

Už jsi někdy jedla pirožky?
Ne, ale googlila jsem, jak to vypadá a teď mám na ně hroznou chuť.

Jaký je tvůj oblíbený ovocný koláč?
Borůvkový s drobenkou.


Čím jsi chtěla být jako dítě?
Paleontoložka. To je člověk, který kope dinosaury, pro ty, co to nevědí.

Věříš na duchy?
Až nějakého uvidím, možná začnu.

Už jsi někdy měla pocit deja vu?
Ten mívám pořád. Někdy dokonce i ve snech.

Bereš denně vitamíny?
Občas do mě mamka cpe hlívu, už to ale vzdává.

Nosíš pantofle nebo bačkory?
Já radši tlusté ponožky, lépe se v nich klouže po podlaze. Do školy je ovšem nosit musíme, takže si po chodbách vesele šmatlám v tmavomodrých bačkůrkách. 

Nosíš župan?
Ne, vždycky mi bývá krátký a potom je mi děsná zima na nohy. 

V čem spíš?
V zimě v mých milovaných fleecových overalech, přes léto v pyžamu.

Best, forever, and stitch image
Zdroj

První koncert?
Ještě jsem na žádném nebyla a asi ještě hezkou chvíli nepůjdu. Chtěla jsem jít na festival Colours of Ostrava, ale jeden z problémů malého počtu přátel je ten, že všichni někam jedou, tudíž já nemám s kým jít a samotnou mě rodiče odmítají pustit. Takže si teďka smutně poslouchám Passengera, Of Monsters And Men nebo Nothing But Thieves a aspoň si představuju, že tam jsem.

Tesco, Kaufland nebo Billa?
Lidl, správná volba!

Nike nebo Adidas?
Neřeším. 

Brambůrky nebo křupky?
Křupky.

Buráky nebo slunečnicová semínka?
Jednoznačně buráky. I když slunečnicová semínka se zase dají obalit v čokoládě...no nevyberu si.


Už jsi něco slyšela o skupině Tres bien?
Ne, ale už si je vyhledávám na YouTube.
Edit: Nezní tak špatně. :)


Brala jsi někdy hodiny tance?
O mých temných letech v tanečkách prosím nemluvme.

Jaké povolání by měl mít tvůj budoucí partner?
Aby ho to bavilo a zároveň aby si na mě dokázal najít čas. Nebylo by na škodu, kdyby u toho taky něco vydělal.

Umíš srolovat jazyk?
Docela jo, ale na některé lidi prostě nemám. 


Už jsi někdy vyhrála v soutěži slabikování?
V tom se dělají soutěže? 

Už jsi někdy plakala radostí?
Moje záchvaty pláče jsou většinou nahromaděné emoce za posledních několik měsíců, takže nejčastěji je to taková směs všeho, co se ze mě najednou vyvalí v tu nejhorší chvíli.

Máš nějaké gramofonové desky?
První začnu shánět gramofon, desky počkají.

Máš gramofon?
Ne. Ale pamatuju si, že když jsme byly já a moje BFF malé, na jejich chatě jsme si z gramofonu pouštěly Spejbla a Hurvínka a mohly jsme se u toho smíchy potrhat.

Zapaluješ pravidelně kadidlo?
Preferuji vonné svíčky už jen proto, že se kadidlo docela těžko pořizuje.

Už jsi někdy byla zamilovaná?
To je sice až moc osobní, ale snad mi moc neuškodí, když napíšu, že byla a vlastně pořád jsem. A u toho taky hodlám zůstat.

Čí koncert bys ráda viděla?
Jak jsem psala o pár otázek výš, ráda bych se koukla na ty Coloursy, což teda asi nevyjde. Pak bych také chtěla na Mumford and Sons, kteří letos míří do Prahy, tam se už však nejspíš taky nedostanu. Můj koncertní život je holt odsouzen k záhubě ještě dřív, než vůbec začal.

Na jakém koncertě jsi byla naposledy?
Na svém osobním sama-doma koncertě pro svou kočku. Snad neohluchla.

Studený nebo horký čaj?
Nejraději mám čaj teplý. Ne úplně horký, to bych se spálila a za studena zase nechutná zrovna nejlépe. 

Čaj nebo káva?
Chutná mi obojí.

cup, bird, and forest image
Zdroj

Gumoví medvídci nebo čokoláda?
Čokoláda! Ta se aspoň nevyrábí z prasečí želatiny jako gumídci. 


Umíš dobře plavat?
Plavat umím, ale jestli dobře, nemůžu posoudit.


Umíš zadržet dech bez ucpání nosu?
Ne.

Jsi trpělivá?
Trpělivost už mi v případě těchto otázek velmi rychle dochází...

Diskžokej nebo skupina na svatbě?
Kdybych stála o gigantickou svatbu, kam pozvu všechny známé i neznámé členy rodiny a všechny milované i nemilované kamarády, asi bych zvolila skupinu, to by bylo vkusnější a romantičtější (ačkoliv záleží na výběru kapely). Jelikož ale já o takový typ svatby nestojím ani trochu, nebudu tento problém nikdy moc řešit. A to bych ještě musela ulovit nějakého důvěřivého chudáka, který by se mnou na ten úřad zašel.


Už jsi někdy vyhrála v nějaké soutěži?
Ano, v biologické.

Už jsi někdy byla na plastické operaci?
Ne, a ani se nechystám. Všechny svoje tělesné nedostatky hodlám světu pyšně ukazovat po celý svůj život.

Máš raději černé nebo zelené olivy?
Nejlépe žádné, olivy nesnáším.


Umíš plést, nebo háčkovat?
Ne, ale umět uplést třeba šálu či svetr bych se naučila ráda.


Ideální místo pro krb?
V obýváku místo televize. Tu nikdo nepotřebuje.

fireplace, home, and cozy image
Zdroj
Chceš se vdát?
Jestli se mi někoho k tomu účelu vhodného podaří klofnout, nebo se někomu bude chtít klofnout mě, pak asi jo. Ale, jak říkám, na svatby moc nejsem.

Pokud jsi v manželství, tak jak dlouho?
Díkybohu jsem se nenarodila ani ve středověku ani na Blízkém východě.

Do koho jsi byla na střední škole zamilovaná?
Na střední školu jsem se ještě zatím nedohrabala. A protože jsem na gymplu, tak ani nedohrabu.

Vynucuješ si někdy věci pláčem nebo vztekem?
Tím bych lidi spíše odradila. Pokud možno, tak nic po nikom nevynucuju.

Máš děti?
Nein.

Chceš děti?
Ne, díky, zrovna jsem jedla.

Tvoje oblíbená barva?
Tardisově modrá.

Chybí ti právě někdo?
Sebevědomí.

Něco, co se ti přihodilo ve škole?
Zrovna dneska jsme psali srovnávací test, kterým nás profesoři strašili dva týdny dopředu jen proto, abychom zjistili, že je to to nejprimitivnější, co jsme za poslední tři roky viděli. 

Tak co, neusnuli jste? :) Doufám, že se vám tag líbil a až budete mít dlouhou chvíli, vyplníte ho taky na svém blogu. 

Žádné komentáře: