SCM music player

10. ledna 2016

The Courtship Book Tag


Opět mě přepadla chuť vyplnit si tag. Nemusela jsem pátrat dlouho, na blogu Rainbow Bookshelf zrovna jeden přibyl. Jedná se o Courtship Book Tag, v němž vám trochu přiblížím některé své knižní lásky.



1. Fáze - Prvotní přitažlivost
Knížka, kterou sis koupila kvůli krásné obálce.
I když jsem si Smrtnou zimu nekoupila, ale pouze vypůjčila v knihovně, hlavním lákadlem pro mě byla fantasticky vypadající obálka, jež opět dokazuje, že v jednoduchosti je krása. Kniha samotná už bohužel tak dobrá nebyla.


2. Fáze - První dojem
Knížka, která tě dostala svou anotací.
  
Skoro každá kniha, kterou jsem kdy přečetla mě upoutala svou anotací. V poslední době se taky hodně řídím hodnocením ostatních knihomolů na Databázi knih nebo pozitivními recenzemi, ale u těch méně známých na anotaci vždycky spoléhám. 

3. Fáze - Sladké řeči
Knížka, která tě dostala díky stylu, kterým je napsána.
Takových knih je opět více, ale hodně jsem si díky stylu psaní užívala čtení Zlodějky knih. Každá stránka pro mě byla hotové pohlazení po mé duši milující dobré knihy.

4. Fáze - První rande
První díl série, který tě přiměl koupit si zbytek.
Hodně mě zaujal Labyrint: Útěk, od něhož jsem se prakticky nemohla odtrhnout, dokud jsem jej neměla dočtený. U Spáleniště mi ale připadalo, že už to moc není ono a Vražedná léčba se mi ještě do drápků nedostala, tudíž nemohu posoudit. Labyrint byl každopádně skvělý. 


 5. Fáze - Pozdní noční hovory
Knížka, která tě přiměla zůstat vzhůru celou noc.
Úplně celou noc jsem snad kvůli napínavé knize nikdy neprobděla, pár z nich mě ale přinutilo se dusit ve dvě hodiny ráno pod peřinou s baterkou v ruce. Právě před chvílí jsem dočetla druhý díl ze série Noční běžci a tato série mezi takové poklady rozhodně patří. Dále se to povedlo třeba Harrymu Potterovi a určitě bych sem zařadila jakýkoli díl Percyho Jacksona.



6. Fáze - Vždycky v mé mysli
Knížka, o které jsi nemohla přestat přemýšlet.
Těch je taky požehnaně. Poslední takovou knížkou je pravděpodobně Líbali jsme se od Davida Levithana, kterou jsem musela i občas odložit, abych si nad ní mohla pořádně popřemýšlet. Také jsem dost dlouho nemohla dostat z hlavy poslední díl Harryho Pottera, jelikož jsem konečné rozuzlení příběhu v té třetí čtvrté třídě tak úplně nepochopila. 

 7. Fáze - Fyzické sblížení
Knížka, která tě zaujala tím, jaká je na omak.
V tomto případě rozhodně volím Kostičas. Obálku jsem během čtení nemohla přestat donekonečna omatlávat, dokonce jsem si musela sundat i ten fóliový obal z knihovny. Fetišista promluvil...

 8. Fáze - Setkání s rodiči 
Knížka, kterou bys doporučila rodině a známým.
Rodině bych doporučila nejspíš Analfabetku, která uměla počítat. Je to kniha opravdu pro každého, při čtení můžete dočista vypnout a nechat se unášet společně s Nombeko všemožnými náhodami či bláznivými situacemi. 


 9. Fáze - Přemýšlení nad budoucností
Knížka nebo série, u které si jsi jistá, že ji budeš číst ještě mnohokrát.
Samozřejmě, že Harryho Pottera! Tuhle knihu budu číst ještě svým dětem, vnoučatům, pravnoučatům... Pokud ovšem najdu nějakého chudáka, který bude ochoten se mnou mít děti. A když ne, tak to budu číst svým budoucím dvanácti kočkám.

10. Fáze - Sdílej lásku!
Koho do tagu označuješ? 
Označuji jakoukoli živou bytost, kterou sem zanesly vlny internetového surfování, které se tento tag zalíbil a ráda si ho vyplní na svém vlastním blogu.

Žádné komentáře: